четвер, 3 грудня 2015 р.

Стан національно-патріотичного виховання учнів Чишківської ЗОШ І-ІІІ ступенів



Самомоніторинг на тему «Стан національно-патріотичного виховання учнів Чишківської ЗОШ І-ІІІ ступенів»
7 жовтня 2015 року практичним психологом школи Мухою І.М. було досліджено стан національно-патріотичного виховання учнів Чишківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. У дослідженні взяли участь 17 учнів 11 класу.
Стенфорська енциклопедія філософії визначає патріотизм як любов, прихильність до певної країни та готовність до самопожертви заради благополуччя країни.
Ми визначаємо патріотизм як активну направленість особистості на встановлення тісних зв’язків з культурним, економічним і політичним життям країни, налаштованість громадянина активно вливати на її розвиток.
Дослідження було спрямоване на вивчення громадської думки серед старшокласників Чишківської школи щодо їх ставлення до країни, державних і неофіційних символів країни; рівня само ідентифікації та толерантності. Окремо вивчалося питання, чи пов’язують молоді люди свої життєві перспективи з Україною.
Слід констатувати, що загалом старшокласники школи налаштовані патріотично.
1.      Чи вважаєте ви себе патріотом України?
Так – 100%
Ні
2. Який сенс ви вкладаєте в поняття «патріот», «громадянин»?
Патріот – це «людина, яка любить Україну»
Громадянин – це «людина, яка живе на території певної країни»
3. Яка державна символіка є у вашій школі?
Гімн - 100%
Прапор – 100%
Герб – 100%
4. Чи читаєте ви художню літературу українською мовою?
Так – 82%
Ні – 12%
5. Які патріотичні заходи проводяться у вашій школі? Наведіть приклади.
Екскурсії до музеїв, пам’ятників – 53%
Виховні години – 76 %
6. В яких патріотичних заходах, акціях ви брали участь?
Тематичні лінійки – 70, 5%
Участь у фестивалях – 6%
Волонтерській роботі – 35%
Виховних годинах – 18 %
Інше – 29%
7. Чи хотіли б ви брати участь в іграх, змаганнях, пов’язаних з патріотичною тематикою?
Так – 70, 5%
Ні – 29, 5%
8. Чи ведуться у вас родинні бесіди про патріотичне виховання?
Так – 65%
Ні – 41%
9. Ваше ставлення до введення в школі спеціального курсу «Основи військово-патріотичного виховання»?
Позитивно – 76,5%
Негативно – 6%
Нейтрально – 12%
Утрималися – 6%
10. Як ви ставитесь до людей інших рас, національностей, віросповідань та переконань?
Поважаю – 65%
Не поважаю – 6%
Байдуже – 29%
11. Чи вважаєте ви службу в армії обов’язком громадянина України?
Так – 76, 5%
Ні – 23, 5%
12. Хто, на ваш погляд, більшою мірою вплинув на формування ваших патріотичних почуттів: родина чи школа?
Родина – 23, 5%
Школа – 12%
Однаково – 70, 5%
13. Де б ви хотіли жити і працювати?
В своїй країні – 29, 5%
За кордоном – 29, 5%
Принципово не має значення – 41%
14. Чи вам подобаються українські фільми, музика, мистецтво?
Подобається – 59%
Ні – 6%
Шаную – 12%
Треба ще розвивати – 29%
15. Назвіть визначного українця світового значення
Тарас Шевченко – 41%
Святослав Вакарчук – 12%
Визначними українцями названо також Лесю Українку, Степана Бандеру, Григорія Сковороду, Андрія Кузьменка, Андрія Шевченка, Петра Порошенка, І. Гай.
Опрацювання анкет: педагог-організатор Тимчук У.П.
СТАН

Немає коментарів:

Дописати коментар